Informácia pre pacientov
1. Ako sa objednať
- osobne na ambulancii u asistentky alebo telefonicky na čísle 0905 442 244 v čase ordinačných hodín lekára od 8.00 hod. do 13.30 hod.
Vzhľadom k početným telefonátom prosíme o trpezlivosť, resp. môžete nám napísať SMS ako Vám môžeme pomôcť.
2. Čo je potrebné doložiť
- výmenný list /poukaz/ od všeobecného lekára alebo špecialistu, výnimkou sú akútni pacienti s neodkladným zdravotným stavom
- odborné nálezy a dokumentáciu vzťahujúcu sa k ochoreniu
- RTG, CT, MR, CD obrazových vyšetrení a popisy ak pacient takúto má
- odborné nálezy o celkových vážnych ochoreniach / napr. kardiologické, onkologické a iné /
V prípade poúrazových a pooperačných stavov je nutné doniesť aj odborné nálezy z prvého vyšetrenia, následné kontroly, správy z hospitalizácie, v prípade operácie prepúšťaciu správu z nemocnice.
Ak je na poslednom odbornom náleze odporúčanie na rehabilitáciu, táto správu slúži ako poukaz a ostáva u nás, odporúčame vyhotoviť kópiu.
3. Termín vyšetrenia
- pri maximálnom úsilí , presný čas vyšetrenia nevieme garantovať. Niektorí pacienti sa zdržia na vyšetrení vzhľadom k charakteru ochorenia dlhšie ako sme predpokladali, sú menej mobilní, vyžadujú asistenciu, niektoré deti menej spolupracujú , pomedzi objednaných pacientov podávame injekcie, laser, vracajú sa k nám pacienti, ktorí boli odoslaní na RTG- sú to pacienti ktorí už sú v diagnostickom a liečebnom procese, preto je potrebné aby ste mali časovú rezervu, čas vyšetrenia je len orientačný.
Pacientov po úrazoch a operáciách vyšetrujeme prednostne.
Akútnych pacientov ošetrujeme podľa závažnosti stavu po predchádzajúcej telefonickej konzultácii po 13.30 hod.
Procedúry nehradené zo zdravotného poistenia / ESWT – rázová vlna, plynové injekcie, intradermálne nite, HIL terapia/ sa aplikujú pacientom až po vstupnom vyšetrení lekárom mimo ordinačných hodín alebo po dohovore s lekárom.
Po vyšetrení lekár zostaví rehabilitačný program, pacient je objednaný na jednotlivé procedúry.
Termíny Vám budú pridelené. Ak máte špeciálne požiadavky a potrebujete individuálnu asistenciu personálu pri zostavovaní harmonogramu procedúr táto požiadavka je spoplatňovaná podľa cenníka.
4. Zmena termínov
- ak na vyšetrenie nemôžete prísť v dohodnutom termíne prosíme zrušte svoju objednávku aspoň 24 hodín predtým telefonicky alebo cez SMS, Váš termín môžeme ponúknuť inému
V prípade že sa nemôžete dostaviť na procedúru prosíme Vás o telefonické oznámenie, resp. cestou SMS.
V prípade nedodržiavania liečebného režimu alebo nedostavenia sa na dohodnutý termín liečby bez oznámenia a udania dôvodu, vzhľadom na množstvo pacientov Vaše termíny budú poskytnuté ďalšiemu pacientovi.
Prosíme o dochvíľnosť, v prípade že sa dostavíte na terapie mimo Vášho termínu a sú prítomní za Vami nasledujúci pacienti nemusíte byť ošetrený
Ďakujeme za porozumenie.